למנף את העסק שלך עם

הפתרון של RentSafe

כל הסיבות להנפקת ערבות במקצועיות, אמינות ובמהירות

ערבויות לעסקים ששואפים להגיע רחוק

RentSafe מציעה לכם פתרונות פיננסיים של ערבות חוץ בנקאית לתחומים שונים בעולם העסקי. החברה הוקמה ע"מ לפתוח לעסקים אפשרות אלטרנטיבית לערבויות בתנאים נוחים והוגנים.

אנו מציעים ערבויות ללא פיקדון וללא צורך בריתוק הון, המאפשרות לכם להזניק את העסק שלכם קדימה. הערבות תינתן בהתאם לתנאים שיקבעו מראש במעמד החיתום, ללא ריבית ובהחזר חודשי קבוע, תוך יצירת וודאות מלאה לעסק. העמדת הערבות מתבצעת באופן חדשני ודיגיטלי, עם חיסכון בזמן יקר וללא המתנה בתורים ובירוקרטיה מיותרת. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם לבדיקת אפשרות לקבלת ערבות המותאמת לצרכי העסק שלכם.

מגוון עסקים נהנים מהפתרון של RentSafe

הפתרון של RentSafe מציע מגוון שירותים פיננסיים, המיועדים לתת מענה לעסקים רבים במשק באמצעות ערבויות לעסקים.

ערבות מכרזים

מיועדת לכל עסק המעוניין לגשת למכרז, ונדרש להעמיד ערבות כתנאי להתמודדות על קבלת הפרויקט. ערבות זו מקובלת מאד בענף הנדל"ן.

ערבות רישיונות

מענה לדרישות רגולטוריות עבור זיכיון ורישיון שלא פוגע בפעילות השוטפת

ערבות שכירות

להקצות הון לשיפור השירות והמוצר במקום כבטוחה למשכיר

ערבות ביצוע

ערבויות ייעודיות לענף הבניה, הנדרשות מקבלן במהלך ביצוע הפרויקט, ע"מ להבטיח כי עבודתו של הקבלן תעשה באיכות הנדרשת, בהתאם לחוזה שנחתם עמו.

ערבות טיב

ערבויות ייעודיות לענף הבניה, הנדרשות מקבלן במהלך ביצוע הפרויקט, ע"מ להבטיח כי עבודתו של הקבלן תעשה באיכות הנדרשת, בהתאם לחוזה שנחתם עמו.

ערבות ספקים ומקדמה

ערבות הנפוצה גם היא בענף הנדל"ן. העמדת ערבות ספקים מהווה תנאי עבור הקבלן בבואו לקבל הון ראשוני (מקדמה), ע"מ להתחיל להוציא לפועל פרויקט, כלומר, לרכוש את חומרי הגלם והציוד הנדרש להתנעת הפרויקט.

מקבלים ערבות בקליק!

ערבות בתהליך מהיר ומתקדם ב- RentSafe

הפתרון של RentSafe מציע שירות של ערבות דיגיטלית, תוך התחייבות להעמיד את הערבות עד יום עסקים אחד מרגע השלמת הבקשה. חשבתם על האפשרות לקבל ערבות ללא עמידה ממושכת בתורים בבנק? תהליך קבלת אישור הערבות מתבצע באופן דיגיטלי ומהיר! במידה ותעדיפו לבצע את התהליך באופן פרונטלי – כמובן שזה אפשרי.
RentSafe

1

הגשת בקשה

מגישים בקשה ואנו נחזור אליכם בהקדם
כדי לבקש כמה מסמכים סטנדרטיים.
(אל תדאגו, יש לכם אותם)*
RentSafe

2

בדיקת הנתונים

המסמכים ייבחנו ותעודכנו
תוך יום עסקים אחד בלבד.
RentSafe

3

אישור והנפקה

אישור והנפקת ערבות יגיע
אליכם תוך זמן קצר.

מקבלים ערבות בראש שקט עם RentSafe

חברה אמינה ומנוסה- RentSafe הינה חברה הנותנת שירות ללקוחות מכל קצות המגזר העסקי – משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות כלכליות ועוד. אלה מקבלים את הערבויות מעצם היותם ספקים גדולים במשק, לצד לוקחי הערבויות, הכוללים, בין היתר, קבלנים בתחומי תשתיות, בנייה, חשמל, גינון ובעלי מקצועות חופשיים נוספים.

יתרה מכך, בחברה מקיימים שיתופי פעולה הדוקים עם התאחדויות וארגוני עובדים יציגים, בראשם התאחדות בוני הארץ, התאחדות התעשיינים ועוד.
החברה הינה בעלת רישיון נותן אשראי מורחב, וכן רישיון להעמדת ערבויות מטעם רשות שוק ההון במשרד האוצר.

אז איך מקבלים ערבויות לעסקים ללא פיקדון?

מנגנון ומחשבון לקבלת מימון לעסקים

רוצים לקדם את העסק שלכם פיננסית באופן הנכון עבורכם?

זה הזמן לשוחח איתנו ולתפור יחד את החליפה המתאימה לכם.

מה שידעתם על עולם הערבויות השתנה, ואנו בעידן חדש בו התנאים הרבה יותר נוחים. הפתרון של RentSafe הינו "ערבות כשירות", בו תוכלו להעמיד ערבות ללא פיקדון, בתשלום חודשי קבוע עם יציבות עבור העסק, ובהליך יעיל ומהיר של ערבות דיגיטלית. הערבות החוץ בנקאית שאנו מציעים מותאמת למגוון צרכים עסקיים במספר ענפים במשק. נשמח לעמוד לרשותכם למידע נוסף.
האתר עושה שימוש ב- cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן

בדרך לערבות עוצרים להתייעצות!

קבלו שעת ייעוץ חינם עם יועץ ערבות מומחה"
*ללא התחייבות לתוך שעה