איך לקבל ערבות לשכירות מבלי לפגוע בגמישות העסקית

איך לקבל ערבות לשכירות מבלי לפגוע בגמישות העסקית

איך לקבל ערבות לשכירות מבלי לפגוע בגמישות העסקית

RentSafe

עסק מצליח דורש גמישות ויכולת הסתגלות למצב הנוכחי בשוק. עם זאת, צמיחת העסק דורשת משאבים נוספים. ערבות לשכירות אמנם מביעה צמיחה של העסק, אך גם עלולה לפגוע ביכולת הגמישות הכלכלית.

במאמר הזה נבין את המשמעויות של ערבות לשכירות, האלטרנטיבות, כיצד זה משפיע על העסק, ואפשרות לקיום ערבות ללא ריתוק הון והשפעה על הנזילות הכספית.

מה המשמעות של ערבות לשכירות?
ערבות לשכירות היא ערבות לטובת השכרת נכסים מסחריים, שמטרתה להבטיח לצד המשכיר את יכולתו של השוכר לקיים את התחייבותו לחוזה. הנפקת ערבות לשכירות היא פעולה שאינה ניתנת לביטול, בה הבנק מתחייב להקפיא הון מסויים מתוך חשבון הלקוח ממנו נדרשה הערבות בו לא יוכל לבצע שימוש כל עוד החוזה בתוקף. בדרך כלל מדובר על סכום בגובה של 3-4 חודשי שכירות מעבר להקפאת סכום מסויים, הנפקת ערבות לשכירות כרוכה בעמלה של בין 4-6% בשנה.

המשמעות של ערבות לשכירות בעבור עסק מתפתח הינה השקעה של עשרות אלפי שקלים של כסף שמוקפא בחשבון הבנק בנוסף לשכירות המתבקשת, ויכל לשמש לעסק להתפתחות מהירה אף יותר.

אפשרות אחרת היא פיקדון כספי לבעל הנכס – פיקדון זה מועבר לבעל הנכס עם חתימת ההכסם ונשאר אצלו עד לאחר עזיבת המשרד. היתרון במקרה כזה הוא שאין השפעה על האובליגו בבנק. עם זאת, החיסרון בפיקדון מסוג זה, שאז אתם לגמרי בשליטה של בעל הנכס. אתם תלויים בו ברמת החזר הכסף ואף אחד לא מבטיח לכם שזה יעבור חלק. לדוג' בעל הנכס פשט רגל או שהתגלה סכסוך בין השותפים בחברה.

אז מה כדאי לעשות?
ניתן לראות כי בשתי האפשרויות שצוינו אין פתרון מושלם – בשני המקרים אנו עלולים לעכב בצורה משמעותית את ההתפתחות של העסק אם לא לעצור אותה לחלוטין.

אז מה כן כדאי לנו כבעלי עסקים לעשות?
אנחנו ב -RentSafe מציעים לכם פתרון לערבויות לשכירות ללא חשש מהקפאת הון בבנק או חשש להוצאה כספית פתאומית בעתיד.

במסגרת השירות שלנו, אנו חוסכים לכם את הצורך בתשלום עמלות כבדות לבנק על הקפאת הון לטובת ערבות לשכירות, חוסכים לכם את הבירוקרטיה והתקשורת המעיקה עם הבנק, ומספקים לכם ערבות לשכירות ומסייעים לעסק שלכם לצמוח ולגדול בקלות. אנחנו מספקים לעסק שלכם ערבות ללא צורך להקפיא עשרות אלפי שקלים וללא תשלום עמלות גבוהות לבנק, מה שמאפשר לכם כבעלי עסק להשתמש בהון שלכם כדי לפתח, לשווק, ולהתפרס בשוק במקום לדאוג לשיח מול הבנק.

Rentsafe תומכים לכם בעסק
מעבר לערבות לשכירות, אנחנו ב-Rentsafe מציעים מגוון נוסף של ערבות כשירות לעסקים, כגון ערבות להשתתפות במכרזים, ערבות טיב, ערבות ביצוע, ערבות לקבלת רישיון מצד רשויות ועוד – כל אלו ללא הקפאת הון וללא צורך להתעסק בבנקים, כך שאתם יכולים להתמקד בפיתוח העסק שלכם ובמה שמשנה באמת.

לעוד מידע בנוגע לערבות שלא דורשות מכם לערב את הבנק, RentSafe כאן בשבילכם כדי לאפשר לכם ולעסק שלכם לממש את הפוטנציאל המלא שלכם.

צרו איתנו קשר

רוצה לשמוע עוד פרטים? יש לך שאלה?
מלאו את הטופס הזה או שתשלחו לנו אימייל ונחזור אליכם במהרה.

אולי יעניין אותך גם

כתבות אחרות שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו...

הזינו כתובת מייל וקבלו עדכונים לגבי ערבויות חוץ בנקאיות,
ניהול נכון של פיננסים והטבות בלעדיות!

האתר עושה שימוש ב- cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן

בדרך לערבות עוצרים להתייעצות!

קבלו שעת ייעוץ חינם עם יועץ ערבות מומחה"
*ללא התחייבות לתוך שעה