כיצד RentSafe סייעה לסטוקו גרופ בע"מ למצוא פתרון חדשני להתנהלות השוטפת?

כיצד RentSafe סייעה לסטוקו גרופ בע"מ למצוא פתרון חדשני להתנהלות השוטפת?

כיצד RentSafe סייעה לסטוקו גרופ בע"מ למצוא פתרון חדשני להתנהלות השוטפת?

RentSafe

סטוקו גרופ בע"מ היא חברה פרטית הממוקמת ברמת החייל ומהווה קבוצת אולמות אירועים שרואה בפרטים הקטנים חלק בלתי נפרד מאירועים גדולים ומפוארים. הקבוצה פועלת בעיקר בתחום אירועי היוקרה, ומאפשרת לכל אירוע להפוך לרגע מיוחד שנשמר בזיכרון שנים קדימה, כשבזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות ומקצועיות הן חגיגה משפחתית כמו ברית או חתונה והן כנס עסקי או ערב חברה הופכים למאורע בלתי נשכח. לכן, אין זו הפתעה שסטוקו גרופ הפכה לגורם משמעותי ושם דבר בעולם האירועים התל אביבי כאשר עיצוב קפדני, מודרני וייחודי, פוגש קו קולינרי ייחודי של פיוז'ן אקלקטי שמשלב מגוון טעמים ומרקמים – וכמובן במיקום מרכזי בלב תל אביב.

בנוסף, וכמו כל עסק בתחום האירועים, גם הקבוצה מצאה את עצמה לא פעם עומדת מול הצורך לספק ערבות בנקאית לצורך התנהלות שוטפת – בדגש על ערבות בנקאית לשכירות.

התחלה לא סטנדרטית ובתנאים לא אידיאליים
"את האולם הראשון שלנו פתחתנו מעט לפני הקורונה, ואת השני בשיא גל האומיקרון בינואר 2021" מספר ניב, מנכ"ל ובעלים של קבוצת סטוקו גרופ בע"מ. "היינו צריכים להעמיד ערבות בנקאית לאולם החדש שהיה עתיד להיפתח במגדלי זיו, ומצאנו את עצמו בשל המגיפה בבעיית נזילות מסוימת". "היינו בתקופת שיפוצים ולקראת פתיחת אולם חדש ונוצרו חריגות בתקציב. תכננו להוציא סכום מסוים שבסוף הגיע לממדים שונים ממה שחזינו. כשנמצאים בסיטואציה כזו, כל כלי שיכול להגביר את הנזילות ולתת אוויר לעסק הוא חיובי ולפעמים הכרחי".

ולמה ולא לפנות לבנק?
"פנינו בהתחלה לבנק אבל מהר מאוד הבנו שזו לא אופציה ריאלית. הדרישה לריתוק מזומן, והסירוב בתקופה לא יציבה כמו הקורונה להגדלת האובליגו, בעצם השאירו אותנו עם אתגרים פיננסים בגלל הקורונה וללא יכולת לקבל מענה דרך האפיקים "הקלאסיים". לכן, חיפשנו דרך יצירתית ומחוץ לקופסה שתקל על ההתנהלות השוטפת שלנו ותאפשר לזרז את השיפוץ, ובסוף הפתרון הגיע ממקום לא צפוי".

"שמעתי על השירות של RentSafe, יצרתי קשר, ותוך כמה ימים הייתה לי ערבות בנקאית"
"מנהל הנכסים שלנו השכיר נכס במגדל בו היה עתיד להיפתח האולם הנוסף שלנו ל – RentSafe וסיפר לי מי הם ומה הם עושים", אומר ניב, כשנשאל כיצד שמע והגיע לכדי ההיעזרות בערבות כשירות.

"יצרתי קשר עם אלכס סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומהר מאוד יצא לי לשוחח עם גיל מנהל הערבויות לשכירות. תוך מספר ימים ספורים קיבלתי את הערבות שהייתי צריך ושפינתה לי סכום כסף שאפשר לי לסיים מהר יותר את השיפוץ ולהפעיל את האולם שטרם לכן לא היה פעיל. הקשר האישי שיש לי כבעל עסק עם אנשי RentSafe, והתחושה שניתן ליצור קשר עם אלכס וגיל או כל גורם בכל רגע ובכל בעיה, מאפשר לי כבעל עסק להתנהל בצורה בטוחה ויציבה יותר מול האתגרים הפיננסיים השונים שעלולים לעלות מעת לעת. את אותו מענה אי אפשר להשוות לשירות שהבנק מציע לעסקים, כשירות שנותן המון פעמים תחושה של מספר ושלא יוצא מגדרו כדי לפתור בעיה לא מתוכננת".

מה גרם לך לבחור ב- RentSafe?
"RentSafe הייתה החברה החוץ בנקאית היחידה שבעלי הבניין היו מוכנים לקבל את הערבות שלה, כחברה היחידה שמחזיקה בערבות בנקאית שנתמכת על ידי בנק מוסדי. מעבר לכך, עסקים עושים עם אנשים, ופרט ליכולת לצמצם את התלות בבנק, השיח עם RentSafe היה אישי מקצועי וממוקד, וסייע לי לקבל פתרון חשוב מאוד לבעיה לא צפויה".

RentSafe – מגוון ערבויות שפותחות מגוון אפשרויות עסקיות
כששאלנו את ניב האם ייתכן שישתמש בעתיד בשירותים נוספים של RentSafe פרט לערבות למטרת שכירות – התשובה הייתה חיובית, ומשקפת את המגמה המתחזקת בתעשייה המקומית בשל אותה יכולת להיעזר במקור חוץ בנקאי שמגביר את נזילות המזומנים וגם אינו תופס נפח מהאובליגו הבנקאי המסורתי – כפנייה שמאפשרת לבעלי עסקים תמרון ומרחב תנועה הכרחי לפעילות השוטפת.

"אני שוקל לצאת למכרז בזמן הקרוב של ייבוא רהיטים. כעת כשיש לנו את האפשרות לקבל אשראי מגורם חוץ בנקאי, אופרציית ייבוא רהיטים וייצוג מפעלי ריהוט מעבר לים בישראל מול לקוחות הפכה לנוחה ואפשרית יותר מבעבר. כמובן שכדי להוציא לפועל מכרז שכזה אנו זקוקים לערבות בנקאית בסכומים גבוהים שהדרך היחידה לקבל אותם מהבנק היא צמצום משמעותי של הנזילות הקיימת היום, ולכן ייתכן שאזדקק לערבות כשירות בעתיד מטעם RentSafe כדי לבצע את אותה פעילות, כאשר RentSafe יספקו ערבויות בנקאיות תמורת מקדמה שנדרשת מהספקים".

כלומר, למרות שסטוקו גרופ בע"מ פנתה ל- RentSafe כדי לקבל ערבות למטרת שכירות מסחרית, עצם היכולת לקבל מענה מגורם המספק שירותים בנקאיים ומבלי הקיבעון והסרבול של בנק, פותחת בפני כל עסק וחברה אפשרויות שטרם לכן נראו רחוקות ועל גבול הדמיוניות. יכולת אשר מומשה כאשר סטוקו גרופ נעזרה בשירותי RentSafe על מנת לפתוח קו ערבות נוסף עבור ספקים – בקשה שאושרה במהירות והרחיבה את פעילות הקבוצה.

ערבות לשכירות מסחרית – מבלי להכביד על הניהול השוטף
כל עסק שמתפתח או עושה את צעדיו הראשונים צריך שטח ממנו יוכל לעבוד לקיים את פעילותו השוטפת, כאשר השגת אותו שטח מצריכה מבעל העסק להפקיד הון לא מבוטל לטובת ערבות לשכירות, זו שבעל הנכס דורש בתמורה לחוזה השכירות.

מאותו שלב לבעל העסק יש שתי אפשרויות – או להיפרד מהון בלתי מבוטל כדי לספק את הערבות שדורש בעל הנכס, או לפנות לבנק על מנת שזה יעמיד אותה עבורו, לרוב יחד עם הפקדת פיקדון משמעותי עבורה אצל הבנק עצמו. המשותף לשתיהן הוא הבחירה בהקטנת הנזילות באופן משמעותי, כשהון החברה מתועל לטובת עניינים לוגיסטיים – בירוקרטיים, ולא למען התפתחות החברה או הרחבת פעילותה.

לכן, כדי לקבל ערבות לשכירות מסחרית ומבלי להכביד על הניהול השוטף של העסק, באמצעות היעזרות בערבות כשירות ניתן לעמוד בכל הדרישות והתנאים שמעמידים בעלי נכסים עבור שכירות, ובאותה העת לשמור על מרחב התמרון הכלכלי והתזרימי של העסק, ולאפשר לו לצמוח ולהתרחב ככל שרק ניתן.

ערבות בנקאית לא חייבת להגיע מהבנק
כמו הרבה עסקים אחרים, גם סטוקו גרופ בע"מ פנתה ל- RentSafe על מנת לקבל פתרון פיננסי יעיל, מהיר ונוח, שמאפשר לה לקבל שירות בצורה שהבנק אינו מעוניין ואינו מסוגל לספק – קבלת ערבות בנקאית ללא התחייבות, ללא פיקדון, וללא ריתוק מזומן.

אותו פתרון שהופך להיות נפוץ ושכיח יותר במחוזותינו, מאפשר לעסקים לשקול אפשרויות שלא נראו סבירות טרם לכן, כמו גם להקל על עצמם לתפקד תחת סיטואציות לא צפויות – כפי שעסקים רבים נאלצו במהלך קיץ 2020.

לכן, אם גם אתם מעוניינים להנות מנזילות גבוהה יותר ולשמור את ההון שלכם למען הפעילות השוטפת במקום להפקידו אצל הבנק – ייתכן בהחלט שפתרונות האשראי החוץ בנקאיים של RentSafe רלוונטיים עבורכם. זאת גם הסיבה שאנחנו ב – RentSafe כחברה היחידה בישראל שמנפיקה ערבויות ביצוע והיחידה שמנפיקה ערבויות הנתמכות על ידי בנק מוסדי, מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בהקדם כדי שנוכל לעזור גם לכם לסחוט כל טיפה מהלימון.

רוצים לדעת עוד? צרו קשר ונוכל לתאם שיחת היכרות.

צרו איתנו קשר

רוצה לשמוע עוד פרטים? יש לך שאלה?
מלאו את הטופס הזה או שתשלחו לנו אימייל ונחזור אליכם במהרה.

אולי יעניין אותך גם

כתבות אחרות שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו...

הזינו כתובת מייל וקבלו עדכונים לגבי ערבויות חוץ בנקאיות,
ניהול נכון של פיננסים והטבות בלעדיות!

האתר עושה שימוש ב- cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן

בדרך לערבות עוצרים להתייעצות!

קבלו שעת ייעוץ חינם עם יועץ ערבות מומחה"
*ללא התחייבות לתוך שעה