ערבות לעסקים – הבטחת יציבות עסקית בעתות משבר כלכלי ובשגרה

ערבות לעסקים – הבטחת יציבות עסקית בעתות משבר כלכלי ובשגרה

ערבות לעסקים – הבטחת יציבות עסקית בעתות משבר כלכלי ובשגרה

RentSafe

בתקופות של משבר כלכלי, עסקים מתמודדים עם אי ודאות מוגברת וחוסר יציבות פיננסית. עם זאת, בתוך האתגרים הללו, ערבויות יכולות למלא תפקיד חיוני בשמירה על עסקים ובמתן ביטחון נחוץ. נסקור כאן את המשמעות של ערבות חוץ בנקאית לעסקים בתקופות של סערה כלכלית ובשגרה, ונסביר איך המשאב הזה עובד.

מהי ערבות לעסקים?
ערבות היא מנגנון המבטיח קבלת פיצוי למקרה של הסכם שאינו מכובד ו/או גרימת נזק באחריות אחד מהצדדים שהתקשרו ביניהם. מדובר בעריכת מסמך שבו נקוב סכום מסוים, אשר ישולם כפיצוי במקרה הצורך, ובכך יאפשר את קיומו של ההסכם בין הצדדים וההתקשרות העסקית תצא לפועל. ערבות מקובלת במקרים של העמדת הלוואות, שכירות נכס, קבלת סחורה וכד'.

באמצעות הסכם הערבות, נכנס בין הצדדים גורם כלכלי עם יכולות מוכחות, שיוכל לשלם את סכום הערבות שנקבע, באם יהיה צורך. הערב מתחייב לקחת על עצמו אחריות לפרעון החוב של הלווה, במקרה שהוא לא יוכל לעמוד בהתחייבותו.

ערבות לעסקים היא ערבות אוטונומית, כזו שעומדת בפני עצמה ללא יכולת של המנפיק למנוע את הדרישה לפרוע אותה במידת הצורך. לא ניתן לעכב או למנוע את תשלומה, אלא באמצעות צו בית משפט.

במסגרת הערבות לעסקים נוצרת התקשרות בין הבנק או הגורם הפיננסי המנפיק לבין החייב. הבנק מתחייב לעמוד לצד הלווה במקרה הצורך, ואילו הלווה נדרש להעמיד בטחונות ולשלם עמלה בהתאם להסכם. נוסח הערבות יגדיר באופן ברור את תנאיה, אופן הצמדת סכום הערבות למדד או מטבע חוץ, את תוקפה והתנאים למימושה.

ערבות בנקאית בעולם העסקי מאפשרת הגברת היציבות וההזדמנויות למסחר, ויוצרת מנגנון המאפשר ביטחון לקיום העסקה. היא נפוצה מאד בעולם העסקים, ומשמשת לצרכים של ערבויות לשכירות לעסקים, חוזים, מכרזים, מקדמה וביצוע- בענף הנדל"ן ובתחומים נוספים.

ערבות חוץ בנקאית – פתרון זמין ונגיש בעת הזו
הערבות הבנקאית המוכרת לנו מזה שנים מהווה פתרון הכרוך בהליך בירוקרטי מול הבנק, וכן בעמלה כספית לא מבוטלת. כמו כן, הבנק דורש לשריין סכום כסף כבטוחה לערבות, שלא יהיה זמין לשימוש הלקוח בתקופת ההסכם. שריון הסכום לטובת ערבות בנקאית עלול להוות נטל כלכלי כבד לעסק, בעיקר בעת הזו בה המשק בהאטה.

כאן נכנס לתמונה הפתרון שלנו – RentSafe להלוואה חוץ בנקאית לעסקים– פתרון מימון לכלל סוגי הערבויות הנדרשים לתפעול העסק. הערבות מתאפשרת ללא הקפאת מזומן או הפקדת פיקדון, אלא באמצעות העברת סכום חודשי בהתאם לתנאי ההסכם. פתרון זה מאפשר לפנות את סכום הכסף שנותר זמין – לשאר צרכי העסק.

לסיכום
בתקופות של משבר כלכלי וגם בשגרה, עסקים חייבים להתמקד בהפחתת סיכונים, הבטחת יציבות ובניית חוסן. ערבויות ממלאות תפקיד מרכזי בהשגת יעדים אלה על ידי מתן ביטחון פיננסי, בניית אמון עם שותפים, הפחתת סיכוני צד נגדי והגברת התחרותיות. על ידי מינוף ערבויות ביעילות, עסקים יכולים לנווט בתקופות מאתגרות בביטחון רב יותר, לצאת חזקים יותר ולנצל הזדמנויות לצמיחה כאשר המצב הכלכלי משתפר. RentSafe מציעה פתרונות מימון נגישים לערבויות מכל הסוגים, ללא צורך בריתוק הון. למידע ופרטים נוספים – מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים של RentSafe כאן או לבדיקה זכאות באמצעות המחשבון שלנו כאן.

צרו איתנו קשר

רוצה לשמוע עוד פרטים? יש לך שאלה?
מלאו את הטופס הזה או שתשלחו לנו אימייל ונחזור אליכם במהרה.

אולי יעניין אותך גם

כתבות אחרות שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו...

הזינו כתובת מייל וקבלו עדכונים לגבי ערבויות חוץ בנקאיות,
ניהול נכון של פיננסים והטבות בלעדיות!

האתר עושה שימוש ב- cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן

בדרך לערבות עוצרים להתייעצות!

קבלו שעת ייעוץ חינם עם יועץ ערבות מומחה"
*ללא התחייבות לתוך שעה